Overbodige getallen

Onderwerpen die niet in de andere categorieën passen maar wel met dit onderwerp te maken hebben
nicoheerlen
Moderator
Berichten: 782
Lid geworden op: 5 jul 2006 11:08:49
Locatie: Nederland, Limburg - Zuid, Parkstad-Limburg, Heerlen.

Bericht door nicoheerlen » 17 jul 2008 11:53:20

Tsja.. daar is niks voor helaas Johan. In de betaalde omgeving kan men door rechtklikken een regel kopiëren en plakken in het forum zonder de overbodige getallen.

En ben je geen betalend lid, moet je het zelf even doen, mits je de moeite ervoor wilt nemen.

Dit zijn de enige oplossingen die er op dit moment zijn, misschien dat er in de toekomest nog naar gekeken wordt om dit eventueel zo te maken dat ook de niet betalende leden de overbodige getallen niet hoeven mee te kopiëren.

Maar er zijn op dit moment zoveel dingen die nog moeten gebeuren, dat het wellicht nog even kan duren voordat het zover is.
Mvg,

Nico Beckers
Pager: Jupiter Pro
Fotocamera: Nikon D80
Objectieven: 18-135 mm

Johan Beck
Berichten: 347
Lid geworden op: 26 nov 2006 10:11:01
Locatie: Scheveningen

Bericht door Johan Beck » 17 jul 2008 12:00:18

Nou ik denk dat je een regel in kan stellen waarin je zegt dat die overbodige getallen weggelaten dienen te worden. Dit is namelijk al het geval op het brandweerforum en hou je je daar niet aan dan grijpt een moderator in. Ik vind het een beetje jammer dat hier telkens maar weer wordt gerefereerd aan de betaalde versie waarin bepaalde zaken beter geregeld (zouden) zijn. Als beheerders/moderators van het forum ook vinden dat die getallen zoveel mogelijk moeten worden vermeden dam zouden jullie daar eens over na moeten denken en ook daadwerkelijk eens iets mee moeten doen.

En het is mij nu duidelijk dat Nico ook een moderator is. Vaak is het gebruikelijk dat zoiets ook in het profiel staat.

Gebruikersavatar
Rowin
Forum beheerder
Berichten: 416
Lid geworden op: 10 dec 2005 15:39:18
Locatie: Haarlem --> Kennemerland
Contacteer:

Bericht door Rowin » 17 jul 2008 12:54:46

Johan Beck schreef:Vaak is het gebruikelijk dat zoiets ook in het profiel staat.
Dan hebben we dat maar is even veranderd :D
Afbeelding
MSN status:Afbeelding

nicoheerlen
Moderator
Berichten: 782
Lid geworden op: 5 jul 2006 11:08:49
Locatie: Nederland, Limburg - Zuid, Parkstad-Limburg, Heerlen.

Bericht door nicoheerlen » 17 jul 2008 12:57:38

Er zijn zeker bepaalde regels, alleen is er geen "verbod" op het plaatsen van de overbodige cijfers.


Wat betreft de titel moderator in mijn profiel:
Treedt niet in discussie zie hierboven.
Laatst gewijzigd door nicoheerlen op 17 jul 2008 13:09:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Mvg,

Nico Beckers
Pager: Jupiter Pro
Fotocamera: Nikon D80
Objectieven: 18-135 mm

Johan Beck
Berichten: 347
Lid geworden op: 26 nov 2006 10:11:01
Locatie: Scheveningen

Bericht door Johan Beck » 17 jul 2008 13:02:54

nicoheerlen schreef:Er zijn zeker bepaalde regels, alleen is er geen "verbod" op het plaatsen van de overbodige cijfers.
Het hoeft toch ook niet direct een verbod te zijn? Je kan in een algemeen bericht een vriendelijk verzoek doen uitgaan.

SniperEye
Berichten: 130
Lid geworden op: 18 mei 2007 12:15:44
Locatie: Weert

Bericht door SniperEye » 17 jul 2008 13:09:10

Mijn eerste melding die ik hier poste was ook met allemaal cijfertjes erbij. Ik kreeg een PM van de mod met het verzoek om dit de volgende keer weg te laten. Dan vind ik het als gebruiker meer dan normaal dat je hier navolging aan geeft. Inmiddels komen er steeds meer gebruikers en kan je moeilijk iedereen een PM sturen. Het was mij nog niet eens opgevallen, maar sindsdien haal ik de cijfertjes weg :)
Enjoy your freedom

nicoheerlen
Moderator
Berichten: 782
Lid geworden op: 5 jul 2006 11:08:49
Locatie: Nederland, Limburg - Zuid, Parkstad-Limburg, Heerlen.

Bericht door nicoheerlen » 17 jul 2008 14:57:12

jup hier is al eens eerder over gesproken sniperEye, en wat jij zegt klopt ook inderdaad. Maar omdat er een sterke groei is met leden, en voornamelijk leden die maar eens in de zoveel tijd komen kijken, kunnen wij helaas niet iedereen afgaan om eem pm te sturen met een verzoek dit niet te doen.

Maar we zullen eens kijken naar een oplossing op dit "probleem", sinds het toch wel ( naar het schijnt ) wat ergernis op levert. Wij zijn immers ervoor aanwezig het leefbaar te houden.
Mvg,

Nico Beckers
Pager: Jupiter Pro
Fotocamera: Nikon D80
Objectieven: 18-135 mm

Plaats reactie