Pager te koop

Onderwerpen die niet in de andere categorieën passen maar wel met dit onderwerp te maken hebben
Plaats reactie
25Peter25
Berichten: 2
Lid geworden op: 6 feb 2008 18:59:16
Locatie: Wormerveer

Pager te koop

Bericht door 25Peter25 » 6 feb 2008 19:01:42

Hoi allemaal,

Ik heb hier een Mercurius II liggen die weg moet. Hij was van mijn vader maar die gebruikt hem nooit en daarom wil hij hem nu verkopen.
Prijs is 50 Euro en de pager ziet er verder goed uit. Het liefst vandaag nog. Pager is af te halen in Wormerveer. Ik zit voorlopig nog wel een paar uur achter mn computer dus reageer maar zou ik zeggen. Ben er waarschijnlijk tot een uur of elf

Sjoerd

Bericht door Sjoerd » 6 feb 2008 22:38:00

Even denken.. nieuw geregistreerde user... pager van je vader dus ligt in huis..... waarom 'zo snel mogelijk en vanavond nog weg' ???

25Peter25
Berichten: 2
Lid geworden op: 6 feb 2008 18:59:16
Locatie: Wormerveer

Bericht door 25Peter25 » 6 feb 2008 22:40:37

Wat voor conclusies wil je er aan verbinden dan? De reden dat ie vanavond weg moest was omdat ik gemiddeld zo'n beetje 70 a 80 per week werk en nu een keer vroeg thuis was. En ik ben nu wel nieuw geregistreerd, maar dat is omdat ik mn oude gegevens kwijt ben.
Dus mensen, conclusies mogen jullie idd zelf eraan verbinden maar ik vind het wel een beetje rare reactie.

Sjoerd

Bericht door Sjoerd » 8 feb 2008 00:04:31

Dat mag :) maar ik ben al iets te vaak tegen 'plotseling over' pagers aangelopen om niet even een reactie te posten zodat anderen beschermd worden tegen gejatte pagers.

Als jij een goede reden heb dan is nu mijn doel bereikt, namelijk dat je de reden erbij zet en het dus uitlegt :) Het is nou eenmaal verdacht als iemand zonder directe reden 'ineens' van spullen af moet.. en daar speciaal voor registreert op een forum (en dit geldt voor alle aanbiedingen online hoor, het is niks persoonlijks).

nicoheerlen
Moderator
Berichten: 782
Lid geworden op: 5 jul 2006 11:08:49
Locatie: Nederland, Limburg - Zuid, Parkstad-Limburg, Heerlen.

Bericht door nicoheerlen » 9 feb 2008 12:14:32

Inderdaad Sjoerd, je hebt gelijk.
Mvg,

Nico Beckers
Pager: Jupiter Pro
Fotocamera: Nikon D80
Objectieven: 18-135 mm

Plaats reactie