Heel snel naar middelbrand...

Discussie en vragen over p2000 & C2000 en aanverwante zaken.
nicoheerlen
Moderator
Berichten: 782
Lid geworden op: 5 jul 2006 11:08:49
Locatie: Nederland, Limburg - Zuid, Parkstad-Limburg, Heerlen.

Bericht door nicoheerlen » 7 mei 2007 17:08:31

brandweergek, bij brand in het centrum zijn er meer mensen dan in een gewone woning. Wat dus mee brangt dat er misschien meer mensen gered moeten worden + dat het vuur geblust moet worden. in een gewone gezins woning wordt ervan uit gegaan dat zich geen tientalleen mensen zich in het pand bevinden.
Mvg,

Nico Beckers
Pager: Jupiter Pro
Fotocamera: Nikon D80
Objectieven: 18-135 mm

Gebruikersavatar
brandweergek
Berichten: 59
Lid geworden op: 6 feb 2006 09:39:09
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door brandweergek » 9 mei 2007 14:43:10

nicoheerlen schreef:brandweergek, bij brand in het centrum zijn er meer mensen dan in een gewone woning. Wat dus mee brangt dat er misschien meer mensen gered moeten worden + dat het vuur geblust moet worden. in een gewone gezins woning wordt ervan uit gegaan dat zich geen tientalleen mensen zich in het pand bevinden.
euhm ik geloof dat je me niet helemaal goed begrijpt, dit is " oude " info voor mij, wat ik met mijn verhaaltje simpelweg bedoel is dat er door de verantwoordelijken, procedures zijn opgezet. Mogelijk is het incident waar de topicstarter het over had door zo'n procedure meteen opgeschaald. En dat je in het centrum veel meer zorgen aan je hoofd hebt is niks nieuws, ik woon er al een tijdje :P

Groeten :D
Wie ik?

Plaats reactie